I część dnia
8.00 - 8.20 – Witamy w przedszkolu \ do wyboru
• Stwarzanie warunków do podejmowania zadań zgodnych z zainteresowaniami dzieci
• Organizowanie działań o charakterze porządkowo – gospodarczym
• Zachęcanie do podejmowania gier, zabaw dydaktycznych, tematycznych, badawczych
• Zabawy usprawniające komunikację dziecka
• Kontakty indywidualne – wspomaganie
8.20 – 8.40 – Zabawy ruchowe i rozwijające – ćwiczenia poranne przy otwartym oknie.
Przygotowanie do śniadania – czynności higieniczne i samoobsługowe.
8.40 – 9.10 – Śniadanie – uczymy się kultury bycia przy stole.
II część dnia
9.10 – 9.40 – Zabawy organizowane i zajęcia dydaktyczne.
• Dziecko odkrywa i kreuje rzeczywistość w aktywnym działaniu z uwzględnieniem pobytu na świeżym powietrzu
• Dziecko korzysta z różnych źródeł informacji w poszukiwaniu odpowiedzi na pytania
• Dziecko buduje wiarę we własne siły
• Dziecko poznaje swoje możliwości i wykorzystuje je w działaniu
• Dziecko rozwija zainteresowania, zamiłowania i zdolności twórcze
• Dziecko bezpiecznie realizuje zadania edukacyjne
Zabawa ruchowa z prawidłami
9.40 – 10.30 - Pobyt i zabawy na świeżym powietrzu
III część dnia
10.30 - 11.30 – Zabawy według wyboru dzieci.
• Dziecko dokonuje swobodnego wyboru aktywności
• Dziecko realizuje swoje zainteresowania
• Czynności porządkowe i samoobsługowe
11.30 – 12.00 – Obiad
12.00 – 12.15 – Odpoczynek
IV część dnia
12.15 – 12.45 - Pobyt i zabawy na świeżym powietrzu
12.45 – 14.30 - Zabawy według wyboru dzieci.
• Dziecko dokonuje swobodnego wyboru aktywności
• Dziecko realizuje swoje zainteresowania
• Czynności porządkowe i samoobsługowe
14.30 – 14.45 – Podwieczorek
V część dnia
14.45 – 15.00 – Zabawy ruchowe, gry, układanki, czytanie literatury dziecięcej, realizowanie swoich zainteresowań.