I CZĘŚĆ DNIA
8.00-8.20 - Witamy w przedszkolu - /do wyboru/
*Stwarzanie warunków do podejmowania zadań zgodnych z zainteresowaniami dzieci
*Zachęcanie do podejmowania gier, zabaw dydaktycznych, tematycznych, badawczych
*Organizowanie działań o charakterze porządkowo-gospodarczym
*Zabawy usprawniające komunikacje dziecka
*Kontakty indywidualne-wspomaganie
8.20.-8.25. - Zabawy ruchowe i rozwijające-ćwiczenia poranne przy otwartym oknie.
Przygotowanie do śniadania-czynności higieniczne i samoobsługowe.
8.30.-9.00. Śniadanie -uczymy się kulturalnego bycia przy stole.
II CZĘŚĆ DNIA
*Dziecko odkrywa i kreuje rzeczywistość w aktywnym działaniu z uwzględnieniem pobytu na świeżym powietrzu
*Dziecko buduje wiarę we własne siły
*Dziecko poznaje swoje możliwości i wykorzystuje je w działaniu
*Dziecko rozwija zainteresowania, zamiłowania i zdolności twórcze
*Dziecko bezpiecznie realizuje zadania edukacyjne
*Zabawy ruchowe z prawidłami
III CZĘŚĆ DNIA
9.30-10.30. - Zabawy według wyboru dzieci
*Dziecko dokonuje swobodnego wyboru aktywności
*Dziecko realizuje swoje zainteresowania
*Czynności porządkowe i samoobsługowe
IV CZĘŚĆ DNIA
10.45.-11.30.-Pobyt i zabawy na świeżym powietrzu
11.30.-12.00.-Obiad
12.00.-14.00.-Odpoczynek-leżakowanie
14.00.14.20.-Podwieczorek
V CZĘŚĆ DNIA
14.00.-15.00. - zabawy ruchowe, gry, układanki, czytanie literatury dziecięcej, zabawy na świeżym powietrzu, zabawy we ogrodzie dziecięcym, realizowane swoich zainteresowań.